woensdag 15 februari 2012

Win een Frenchonista Clutch! It's so fabulous!


De winnares van deze prachtige Charlotte's Clutch is...
Nathalie Madsen!
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met je Frenchonista clutch!
Wil je je gegevens mailen naar info@wearforlove.nl


Het trendy en upcoming merk Frenchonista is de creatie van de Franse Fashionista, Samia Taika! Ze heeft altijd gedroomd van het ontwerpen van haar eigen accessoire lijn van hoge kwaliteit . In 2011 maakte ze haar droom waar en Frenchonista was geboren!
Het avontuur begon met slechts 1 Frenchonista clutch. Een eenvoudig maar elegant design handgemaakt in Marokko, Samia’s tweede thuis. De clutches werden al gespot bij Beertje
van Beers, actrice Carolien Spoor en invloedrijke bloggers als Sabrina van AfterDRK.

Alle Frenchonista clutches maken deel uit van een limited edition collectie. Ze zijn handgemaakt en van het mooiste leer. In diverse kleuren en stijlen, vormen en maten, de Frenchonista clutch is stijlvol en geschikt voor iedere gelegenheid.

There should be a FRENCHONISTA clutch in every woman's closet!

Wil jij ook zo graag een Frenchonista clutch? Dan hebben we goed nieuws want Wear for Love mag iemand blij maken met de Blue Charlotte's Clutch!

Hoe kan je meedoen en om kans te maken op deze geweldige fashionable clutch:

1. Like de Wear for Love pagina op Facebook

www.facebook.com/wearforlove

2. Like de Frenchonista pagina op Facebook

https://www.facebook.com/pages/Frenchonista-in-Amsterdam/169513803069126?sk=wall

3. Laat een reactie achter op dit blog en vertel waarom jij deze Frenchonista Clutch zou moeten winnen... Good luck ladies!

Donderdag 23 februari maken we de winnares bekend!

Een uitgebreide collectie van de Frenchonista clutches is te koop bij Wear for Love.

With Love,

Wear for Love



32 opmerkingen:

  1. Ik wil deze Frenchonista Cluch heeeeel graag winnen..blauw is mijn lievelingskleur al jaaaaaaaaaren en Frankrijk is het enige land waar ik heen ga met vakantie.....frankrijk, blauw..precies waar ik van hou...LOVE..XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie clutch! Dit is echt zo'n clutch die elke outfit afmaakt.
    I'm in!!! #fingerscrossed
    xo Madeleine
    www.madstyling.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katja van der doelen15 februari 2012 om 19:13

    Ik zou deze GE-WEL-DI-GE Frenchonista clutch moeten winnen omdat ik het model van de clutch echt stylish, strak en zo 2012 vind en eveneens de kleur fantastisch is. Ik ben die donkere wintertinten nu wel een beetje beu en ook al zal het nog even duren eer het voorjaar echt gaat beginnen, betreft fashion en accessoires kan het wat mij betreft niet snel genoeg gaan. Ik zal vol trots overal de clutch showen, naar het werk, uiteten, uitgaan, college, shoppen..hij mag me overal vergezellen en mijn waardevolle bezittingen vervoeren. En tevens zou ik deze eye-catcher meenemen naar Ibiza deze zomer, wat zullen de vrouwen daar jaloers zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Eerder vandaag heb ik een romantische trip voor twee naar Parijs gewonnen en daar wil ik natuurlijk heel graag in stijl naar toe ;) #winningmood

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn vriendin zegt steeds dat ik een nieuw tasje nodig heb!! En deze is supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een geweldige clutch zeg! Heel leuk om bij witte zomerjurkjes te dragen. De kleur is echt amazing. Door de azuurblauwe kleur doet het me denken aan de zomer! Can't wait

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige clutch!
    Ik zou heel graag willen winnen, heb namelijk binnenkort een bruiloft en deze clutch zou gewldig bij mijn nieuwe outfit passen :D :D LIKE!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schoonheid! Tja, waarom zou ik deze clutch moeten winnen... Euhm, omdat ik inmiddels op de leeftijd ben dat je het toch steeds meer van je elegantie moet hebben, en dat dat elegantie aspect met deze fabuleuze clutch helemaal die zo fel verlangde 'stop the traffic' boost zal krijgen. Omdat ik 'van me eige' ook al zo simpel en elegant ben en we dus een perfect paar zijn. Hoewel ik misschien meer ingewikkeld en down to earth ben en we elkaar als opposites dus ongetwijfeld helemaal zullen attracten. Omdat blauw mijn favoriete kleur qua lucht is. Omdat ik zelf ook helemaal uniek ben en reuze zacht. Omdat mijn handen deze prachtige clutch zowat kunnen voelen. Omdat ik Blue Charlotte graag mee uit eten wil nemen, naar het theater, ballet en naar de prachtigste concerten. Omdat ik beloof altijd heel erg veel van haar te blijven houden en voor haar te zorgen. Omdat ze zo mooi is. Daarom <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige blauwe clutch! Heb ik nooit gezien. Dus, ik zou die graag willen gewinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie cluch, mooie kleur, ik wil die winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou deze super mooie kleur willen willen omdat deze super mooi is in de lente en zomer met leuke jurkjes!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marijke van den Brink16 februari 2012 om 20:25

    Deze Frenchonista Blue Charlotte's Clutch is precies mijn smaak! Wat een beauty! Waarom ik hem zou moeten winnen? Omdat dit mijn lievelingskleur is en omdat ik nog geen clutch heb. :-(
    Redenen genoeg dus!
    ♥♥♥ Het is echt een geweldige clutch! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een beauty en zou perfect bij mijn jeans staan. Casual en chic door elkaar : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke reacties ladies!!!!!

    With Love,
    WFL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sinds de Frenchonista clutches bij jullie online staan, ben ik verliefd. Helaas zit het er financieel nog even niet in een (twee, drie of vier... :-) te kopen. Deze kleur vind ik fan-tas-tisch! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil graag een kans maken,vind hem prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow deze beauty is echt mooi.En ik zou het overal mee naartoe nemen en koesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze wil ik winnen hij is Superrrrrr mooi. maakt mijn kleurrijke outfits deze zomer helemaal af. Ennuhh deze prachtige kleur heb ik nog niet. Plus het zou geweldig zijn om hem aan mijn lieve vriendinnetjes uit te lenen "of toch niet" haahahaha weet zeker dat ze hem geweldig vinden. I would WEAR this clutch FOR /with LOVE. Like like like like like it a lot. Xxxx brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou deze clutch moeten winnen omdat ik na mijn transformatie dmv sonja bakker (15 kilo naar maat 38!) en een nieuwe garderobe alleen nog de perfecte accesoires nodig heb. Deze clutch zou ontzettend goed bij mijn nieuwe look, mijn nieuwe zelfbeeld en mijn nieuwe zelfvertrouwen passen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Hai!

    Wat een leuke actie!
    Deze TASionista wil deze Frenchionista clutch graag winnen omdat ie perfect bij mijn nieuwe blauwe jurk past en ik nu eenmaal een BAGaddict ben die geen enkele tas, hoe groot of klein dan ook, kan weerstaan! Een vrouw kan nu eenmaal nooit genoeg tassen hebben! ;) J'adore... ;)

    Ik volg op FB onder de naam Nathalie Madsen.

    Fingers crossed! :)

    Dankjewel voor deze mooie winactie!

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige zomerse kleur, daar word je gewoon zo blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi en praktisch ... ik zou mij net als een filmster voelen op de rode loper !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Omdat een vrouw als ze een outfit aan heeft en deze clutch bij haar zou hebben.Zou haar outfit echt compleet zijn en het iets meer hebben.Dus ik doe graag mee voor mijn vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw <3 de charlotte clutch is echt mijn favorite. waarom ik deze wil winnen, omdat ik als op en komend blogger heel graag zo super mooie clutch in mijn bezit zou willen hebben. Om te dragen bij super outfits en om mee te nemen naar feestjes en gezellige samen komsten.
    Je zal je een superster voelen met zo ding in je hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou deze bijzondere clutch zoo graag willen winnen!! Niet alleen omdat die Uniek en Fashionable is en ik van strak en simpel hou, maar ook omdat die van Frenchionista is!! Een sterke, bijzondere mooie vrouw achter al die geweldig mooie clutches!! Het zou een eer zijn om een clutch van Frenchionista te mogen dragen! I just love her!! <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie Clutch, en nog wel in mijn favoriete kleur blauw! Hopelijk maak ik een kansje ♥
    @nathaliebosman (twitter)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi there!
    Ik heb wel eens geprobeerd iets zo te winnen, alleen niet veel succes. vind t sowieso leuk om deze facebooks te liken enop de hoogte te blijven dus no problemo! Nu waarom ik die clutch zou moeten winnen, echt een schande ik als fashionista bezit niet EEN clutch. Dus met deze geweldige zou ik het helemaal goed kunnen maken! Would wear t probably all the time! Ennnn love de kleur! Zou er nu al over willen posten!
    Ok, sorry for the long comment.
    Goodluck peepz,
    Visit/follow my blog?
    Xo
    Www.jazzybelleslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Omdat 'ie prachtig is... En perfect zou matchen met mijn garderobe :-) What more can i say!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Whaaaaaa!!!! Superleuk dat ik deze "Franse" beauty binnenkort aan mijn garderobe mag toevoegen! :)
    Mijn gegevens komen er zo aan! :)

    Dankjewel lieve Wear For Love mensen om mij als lucky one uit te kiezen!! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Nathalie,

    Heel erg veel fashionplezier met deze geweldige Frenchonista clutch!

    With Love,
    WFL

    BeantwoordenVerwijderen