zondag 1 april 2012

Fashionable Hotspot! Win een overnachting voor 2 personen in het Fashion Hotel!


Overnachten in style doe je bij het Fashion Hotel in Amsterdam. De hotspot van Amsterdam waar alles in het teken staat van FASHION! Het ligt dan ook niet voor niets tegenover het World Fashion Centre. Er zijn wisselende mode collecties van jonge ontwerpers te zien en exposities van kunst en fotografie.

De winnares van de overnachting in het Fashion Hotel is....
Tirsje Rietvelt!

Gefeliciteerd Tirsje!
Wil je je gegevens mailen naar info@wearforlove.nl

Het Hotel
Het hotel heeft veel faciliteiten, zo hebben alle design kamers en openbare ruimtes van Fashion Hotel gratis WIFI internet. Naast een wellness centre met fitness en zwembad beschikt het hotel over een restaurant en bar met aangrenzend terras. Zin in een cocktail? Op de 10de verdieping bevindt zich de trendy SKYY Bar. Het Fashion Hotel ligt zeer centraal binnen 10 minuten ben je met de tram op het Leidseplein!

Overnachten in style!

In samenwerking met het Fashion Hotel mogen wij een fashionable overnachting voor 2 personen weggeven, inclusief ontbijt! Heb jij zin in een weekendje Amsterdam en wil je overnachten in style?! Doe dan nu mee met deze geweldige give away.

Hoe kan je dit arrangement winnen?
1 Like and share de Facbeook pagina van het Fashion Hotel
2 Like and share de Facebook pagina van Wear for Love
3 Laat een comment achter op dit blog zodat we je kunnen contacten als je de winnaar bent.

Woensdag 11 april maken we de winnaar bekend... Good Luck!

With Love,

83 opmerkingen:

  1. Ja ik wil dit!!!
    Eerst naar Pascha Festival,19 mei,waar iedereen top gekleed zal zijn en daarna in een Fashion hotel slapen!!Komt als geroepen deze GIFT!!

    Hope so..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaah ik heb hier al eerder geslapen, maar dat was maar voor 1 nachtje, ik had het mn vriend kado gegeven toen we 2 jaar hadden, lijkt me fantastisch nog een nacht kado te krijgen en dan overheerlijk uiteten kunnen gaan in het restaurant, waar we toendertijd niet in konden omdat er een bruiloft was. Ik doe graag mee aan deze geweldige actie <3 Hope I win <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuke actie ik wil wel winnen!!
    Beide pagina's geliked!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super actie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een super gave actie zeg! Het ziet er ontzettend mooi & fashionable uit! Maak hier graag kans op. Heb allebei jullie pagina's geliked op facebook! Iedereen heel veel succes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Logeren in een heus Fashion Hotel! Ja, dat wil ik wel. Me eens een keer in luxe te kunnen begeven lijkt me " dol-fijn" ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh...Wauw!!!
    Zal dit mijn Superrr Suprise worden!! klop..klop..doet mijn Hart (((♥)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, wat een fashionable hotel! Graag doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal Beerepoot-Bakekr1 april 2012 om 21:59

    Ik doe alles wat jullie van mij verlangen! hahaha! Lijkt mij heerlijk! Nee, dat hotel natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaafffff!!!!!! Dat wil ik wel ♥ Lijkt me heerlijk om even uit de dagelijkse sleur te breken en als een Diva in een Amsterdams hotel te vertoeven! en Amsterdam te ontdekken , weer eens wat anders dan Delft ! Ik ga heel hard duimen voor deze te gekke Giveaway !!!!
    Volg jullie op twitter en FB
    Nathalie Bosmnan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een fijne actie! Deze prijs zou is graag willen winnen zeg! Even er tussenuit met z'n tweetjes. Ik like beide pagina's op fb. En nu ga ik heel hard duimen!
    En ii twitter als @schujtje75

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige actie! Thanks! :D Een weekendje shop till we drop en dan in een fashionomgeving tot nieuwe inspiratie komen lijkt me top! Fingers crossed! :)

    ChristelSmeets (FB maar zie ook twitter)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit paradijselijke hotel is als een gepassioneerde tango tussen de Beeldende Kunst en Fashion! Voor een beeldend kunstenaar en Fashion Addict als ik is dit hotel een waar walhalla. Elk zintuig wordt hier optimaal op glamoureuze manier vertroeteld.
    Zo veel te zien, zo veel te beleven, dit wordt een verblijf om nooit meer te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit is een heerlijke prijs om te winnen
    zoiets mogen jullie gerust meer verzinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Namens het Fashion Hotel: Wat een fijne reacties allemaal.
    We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Wear for Love!

    We hopen jullie snel als volgers te zien van onze facebook pagina. En dan de gelukkige winnaar te mogen verwelkomen in ons prachtige hotel! Veel succes tot 11 april!!


    Groetjes,

    Floortje | Fashion Supervisor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Súper. Sinds mijn laatste bezoek in dit hotel, ben ik er helemaal weg van.
    De bar op de top vond ik er ook erg indrukwekkend met SKY drank everywhere.
    Kortom, natuurlijk wil ik dit nog eens meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love like shared ♥ deze prijs is echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, ik stel me kandidaat voor deze super overnachting!!!! Natuurlijk like ik jullie ook op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tis om de hoek.. maar een nearbye hotelovernachting heeft toch ook wel iets spannends <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lijk mij super om te winnen en een echte fashion meiden weekend van maken! Topperte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. <3 Leuk voor mn Bday!
    zie facebook: Doen Ja
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002544417819

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb de pagina gedeeld hoor, lijkt me super om te winnen

    (esmeralda vink op fb)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige winactie ! Wie wil nou niet in dit prachtige fashion hotel overnachten? Glamorous overnachten , genieten van wellness en een overheerlijk ontbijt en een geweldige dag doorbrengen in het bruisende Amsterdam. Fantastische prijs ! Ik heb beide paginas op facebook geliked en gedeeld !
    Eva Narcisz

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Katjavanderdoelen2 april 2012 om 20:05

    Zou echt heel graag verrast willen worden met een overnachting in het fashion hotel. En zou daar vervolgens mijn vriend nog meer mee willen verrassen, aangezien hij ook een grote modeliefhebber is.. Heerlijk ontspannen, even quality time !! (in stijl natuurlijk )

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige prijs, lijkt me absolutely fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn vriend en ik hebben een bon voor een duo massage gekregen voor in t wellness center van het hotel. Met een overnachting in het fashion hotel zal het helemaal een geweldige dag worden! Groetjes Genevieve van Spaendonck (FB)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk zeg ik doe ook mee! Succes allen! Groetjes Gé Geurtsen op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Shiva van Pelt2 april 2012 om 22:42

    Een prachtig en luxueus hotel.. ik zou er met alle liefde in willen logeren. Tot rust komen en er leuke herinneringen smeden. Liked and shared :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Whooooh wat een megaprijs!
    Ja, wat zou je mij hier blij mee maken. Gewoon even genieten van de mooie stad Amsterdam. Deze Zeeuwse dame wil de hoofdstad graag eens gaan bezoeken. En wat een megamooi hotel.. daar zou ik slapen als een echt prinses. Dus de twee sites een vind ik leuk gegeven, en nu kan ik nog een ding doen: DUIMEN!!! en wie weet ben ik straks de lucky lady???
    Groetjes
    Rilana van Oostenbrugge
    (twitter: @rilana213 en facebook: rilana van oostenbrugge)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat ontzettend gaaf! Ik like beide pagina's op FB :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wow wat een super gaaf hotel lijkt me dit!!! Zou het uiterard heel grag willen uitproberen, maar ja wie niet :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. jessica bulder3 april 2012 om 18:09

    ♥♥♥ liked and shared with lots of love ♥♥♥ mooie en zeer welkome prijs zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kristel Gloudemans3 april 2012 om 18:10

    wauw gaaf!! dat deel ik allang! en nu heel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje, wat zien die kamers er mooi gestyled uit. Daar zou ik graag een nachtje in vertoeven! Dan voel ik me de koning(in) te rijk!

    Facebooknaam: Shanna Sannur

    Liked and shared!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow lijkt me geweldig! Lijkt me heerlijk om hier met mn beste vriendin heen te gaan en er een leukkkkkk meidenweekendje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Marlies Schievink3 april 2012 om 21:42

    Ja hier contact: :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Karin Behrendt3 april 2012 om 21:46

    Holy Moly dat is nog eens een sjiek de la friek slaapadresje :-)
    Deze die-hard-first class-fashion-fetisjist moet natuurlijk wel in stijl haar shopdag afsluiten ;P
    Van deze waanzinnig mooie locatie krijg ik acuut rode oortjes,blossen op m'n wangen,maakt m'n hart sprongetjes van opwinding en gaan de 1000 vlinders in m'n buik als gekkies tekeer ;-)
    Dit moet wel H.E.A.V.E.N zijn <3<3<3
    Hope,wish & dream I'm the lucky chica !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oeee zin in! Wilde al een tijdje een weekendje weg met mijn BF! In dit hotel zou dat helemaal super zijn, ben benieuwd of we er dan nog wel uitkomen haha (omdat het zo mooi is natuurlijk hè)! :) I'm innn!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. love like shared ♥ lijkt mij super zalig genieten dromen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. geweldig heerlijk genieten :) zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Na een rampzalig jaar wil ik mij wel eens als een diva voelen in dit prachtige hotel!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke actie! Zou het fantastisch vinden en er een heerlijk weekendje van maken! Lekker shoppen en genieten van cocktails! Tip: leuk verjaardagscadeau, ik ben jarig 11 april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. This would be a dream come true for anybody!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een onwijs toffe actie!! Wil heeel graag een nachtje in dit super classy, stylish en mooi hotel verblijven!! <3 it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super gave actie!!
    Liked en shared <3

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat onwijs veel en leuke reacties allemaal!

    Thanks!!!

    Sharing is Caring;-)

    With Love,
    WFL

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ***WOW*** wat een geweldige prijs geven jullie weg zeg! Deze kans op een Weekendje Amsterdam in Style laat ik niet aan me voorbij gaan@ Ik like de facebookpagina's van @Fashion Hotel en @Wear for Love en ga heeeelhard duimen voor dit fashionable uitje!! Groetjes van Karin kroost ( tevens facebooknaam;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Reacties
    1. Ohh wat een heerlijk sjiek hotel , in style overnachten lijkt me een keer heerlijk dus laat ik niet zomaar gaan ;)

      Verwijderen
  49. Ooooooohhh je zou het maar winnen, wat een superprijs zeg!! I love it! <3 Wat zou ik dit geweldig vinden! Ik like Wear for love en Fashionhotel op Facebook en de winactie heb ik ook geliked and shared! Heel hard duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. tirsje rietvelt4 april 2012 om 18:28

    wat fantastisch. Dit is een mega mooi cadeau om mijn liefie te geven voor zijn verjaardag. Samen de rust en romantisch samen zijn, ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Like it and share it, hope tp win!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super wedstrijd, I love A'dam, mijn geboortestad. Al veel te lang weg daar, dus.... Ik wil 'm!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke actie zeg, en wat hebben jullie een gaaf hotel.Mooi aangekleed dus zeker de naam fashionhotel waard. Nu nog leuke modellen in je hotel en daar wil ik er wel een van zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lijkt mij heerlijk om met mijn love een weekendje in zijn geboortestad door te brengen!
    Hoop van harte dat we winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een heerlijke actie, ik zou deze super graag willen winnen om samen met mijn mannetje er een keertje uit te kunnen gaan, we hebben 3 jonge kindjes van onder de 5, zware banen, studie en het huishouden!! ik zou dit super graag willen winnen.. love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I Like i like en heb geliked!
    Inspirerende blog en creatieve boutique shop.
    Ben werkzaam bij The Sting (e-commerce)
    Zou het leuk vinden om een keer samen te kunnen werken op welke manier dan ook.
    Deze actie om te kunnen verblijven in het fashionable hotel wil ik graag aan deelnemen.
    Mode is voor mij een inspiratiebron, passie en een manier om mijzelf te uiten
    Groetjes Yasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauuuuuuw dat lijkt me echt heeeeeeerlijk! Ziet er fantastisch uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ja, ik heb wel zin in een weekendje Amsterdam en ik wil graag met mijn schatje in style overnachten. Eindelijk een keer zonder de kids. Ik droom er nu al van. Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een prachtige prijs in een geweldige stad!!! Als echte hollander ben ik al jaren niet meer in Amsterdam geweest! Ik zou er heel graag weer eens een bezoekje brengen en als ik dan mag logeren in dit prachtige hotel, WAUW, dat zou echt helemaal WOW zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Goh super zou dat zijn....zo een romantische overnachting samen met men lieve, zalige man die ik ziels graag zie van maken in een super stijl vol hotel en dat in de stad waar hij 4jaar gewoont heeft zo'n dikke 30 jaar geleden...wat wil een mens nog meer.
    Groetjes Martineke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super super super vet hotel! Hier zou ik graag met mijn beste vriendin naar toe gaan. Zodat we ook weer eens een dagje lekker kunnen gaan shoppen in A'dam! Als jullie mij heel gelukkig willen maken kan je me benaderen via Facebook (http://www.facebook.com/Stephania.deLangen) of via de mai (Stephania.deLangen@hotmail.com). Ik ga flink duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super, ik doe mee! Een Fashionable weekendje Amsterdam en Shoppen tot ik er bij neer val!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een super gaaf hotel!
    We zouden dit paasweekend lekker samen genieten maar helaas Mijn vriend heeft behoorlijk de griep weg weekendje samen . Mmm een herkansing zou wel fijn zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  64. aah heerlijk als ik dit zou winnen, zou echt super zijn!! wil echt al heel lang eens naar amsterdam, daar overnachten en lekker shoppen! hoop echt dat ik win,

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Kristel Gloudemans9 april 2012 om 15:24

    zo gaaf!! lijkt me super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Geweldig dat jullie dit weggeven!
    Ik had het er gister over met mijn vriend dat we er binnenkort heen moeten voor een verwen weekendje weg met zijn 2e, omdat het er zo gaaf uit ziet allemaal, ja hij vind het er ook gaaf uitzien! We zijn aan het sparen....

    Hope to see u soon, lovely fashion hotel!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Nicoline Lopez9 april 2012 om 15:47

    Heb wat met designhotels nadat ik in Nhow Berlijn ben geweest. Ik zou daarom ook graag hier overnachten en alle design en luxe over me heen laten komen en zo een relax weekend hebben vol met verbazing, verwondereing en bewondering...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Esther van der Hoef9 april 2012 om 16:33

    Westcord Fashion Hotel in Amsterdam is the place to be,
    voor een fashion addicted "like" me!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Super heb gelike! Ben ik wel aan toe na een tijd hard werken.
    Zou vorige jaar gaan had het gekregen van me als kado voor me afstuderen maar helaas is hij voor die tijd komen te overlijden toen heb ik het moeten afzeggen. Om persoonlijke reden zou het super zijn om als nog na dit hotel te gaan. (email, m.arrco@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Miriam Hichri-Boxman9 april 2012 om 20:52

    Oooohhh, wat een gewéldige prijs! Ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam en woon er al jaren niet meer maar ga er zóóóó graag naar toe! Wat zou het heerlijk zijn eens helemaal in stijl te gaan! Wow!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Helemaal geweldig, wat lijkt mij dat een ge-wel-dige kans om Amsterdam eens op een hele andere - luxe - wijze te bezoeken!! Lekker eten en drinken in Amsterdam, en niet eraan denken dat we nog de allerlaatste trein richting het oosten moeten nemen, maar, rustig wanneer wij willen de tram nemen naar het hotel en heerlijk badderen en in het enorme bed neerploffen.. Waar de volgende ochtend nog een dagje Amsterdam in het verschiet ligt! WAUW!! Heb gedeeld op Facebook (naam Elina Palmira) en like beide pagina's. Ik maak dolgraag kans en nog eens W-A-U-W!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een leuke wedstrijd! Ik ben helemaal verliefd op Amsterdam en ga er dan ook graag af en toe naartoe voor dagtrips, met een overnachting zou dat nog ZO veel leuker zijn :)

    If I win: candyandtreats(@)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik zou het graag willen winnem, voor mijn vriend en mij.. :) samen even lekker weg.
    Afgelopen tijd hebben we veel meegemaakt, zijn opa in.het ziekenhuis met kanker. En mijnoma 3 weken ook opgenomen.. Wegens gebroken.heup, en ligt nu ook in het ziekenhuis met complicaties.

    gabrryy@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  74. With Love from me to you too!!! Awesome experience!!
    I Like!

    Twitter @I_AM_ASSIE

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Het lijkt me heerlijk als moeder van 5 met een hardwerkende man eens even een weekend uit te slapen en aan ons zelf te denken

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Lijkt me heerlijk, even eruit en stijlvol ontspannen in dit prachtige hotel in het altijd bruisende Amsterdam ♥ ♥ ♥.
    Ik like op Facebook en volg op Twitter: @marijkevbeurden

    BeantwoordenVerwijderen
  77. natuurlijk wil ik dit winnen.. ultieme ontspanning gegarandeerd!!
    sharissadaalen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik wil gerust een weekendje komen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen