dinsdag 12 juni 2012

New Must-Have: La Mer watches

Met trots presenteren wij het nieuwe must-have label La Mer!

De collectie van La Mer horloges wordt gemaakt in Amerika in Venice Beach Los Angeles. De horlogebanden van La Mer Collections zijn vervaardigd van het fijnste leer uit Italie en worden handgemaakt en bewerkt met het mooiste design ontworpen door Martine ILana.
De Horloges van La Mer zijn basic, hip, vrouwelijk en prachtig om te zien.
“La Mer Collections” is ontstaan in 2001, toen Martine ILana geen eenvoudig, stijlvol maar vooral vrouwelijk horloge kon vinden passend bij haar outfit. Het combineren van haar passie voor design, haar liefde voor kwaliteit en eenvoud zorgde ervoor dat, La Mer Collections werd geboren. De inspiratie voor haar designs haalt ze uit haar vele reizen naar o.a. de kleurrijke markten van Zuid-Afrika en haar natuur, de weelderige bloemenpracht van Bali, het prachtige leer uit Italië en de helderblauwe oceaan van Thailand. Elk seizoen van het La Mer kleurenpalet wordt gekozen uit deze lichte en kleurrijke ervaringen. De focus van “La Mer Collections” richt zich vooral op klassieke uurwerken, welke stuk voor stuk gecombineerd worden met het exclusieve design van Martine ILana door gebruik te maken van prachtige lederen riemen en andere hoogwaardige materialen.

"Ik heb een tastbare emotionele relatie met mijn horloges en ik waardeer de vele elegante gezichten en de mooie kwaliteit leren riemen.
Uurwerken zijn als het  ritme van mijn leven, maar ze blijven vooral mooie sieraden waar ik een hechte band mee heb.
Ik draag een horloge omdat het een object is dat sommige van mijn meest kostbare waarden overbrengt; de verbinding tussen kunst en technologie. "
- Martine Ilana



Celebrities en La Mer!

La Mer in Beau Monde

La Mer in Grazia!














With Love,

2 opmerkingen:

  1. woeh! voor mij dé aanwinst van het jaar in de horloge trend geweldig nu de armswag zo hot is...alles in één wat wil je nog meer ! big fat ♥♥♥ van mij voor La Mer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katja vd Doelen13 juni 2012 om 08:28

    Love THE ST tropez chain wrap. It's soooo stunning!

    BeantwoordenVerwijderen