woensdag 6 november 2013

Wear for Love Photo Diary: New Brand OKE by me | Moeder & Dochter Fashion Party

Danie en Rosalie zijn de Founders & Directors van online fashion boutique Wear for Love. Danie en Rosalie, vriendinnen en zakenpartners met een gezamenlijke liefde en passie voor mode, beauty en lifestyle. Ben je benieuwd wat zij meemaken in 'The World of Fashion'?
 Bekijk dan iedere week hun WFL Photo Diary.

Afgelopen week zijn we druk geweest met de voorbereidingen van de moeder & dochter fashion party en was het tijd voor een feestje want Rosalie was jarig. Verder waren we druk met het inpakken van heel veel t-shirts. Het nieuwe merk OKE by me is een groot succes.
  

Enjoy the new WFL Diary!

Een dag vol fashion en beauty voor moeder en dochter… Hoe leuk is dat!
Kom zondag 10 november naar de Wear for Love Boutique in Breda om er samen een gezellige en fashionable dag van te maken. Deze dag kunnen jullie de mooiste fashion items shoppen met een fijne korting voor moeder en dochter!
Meld je hier aan.

Goodiebags voor de Moeder & Dochter Fashion Party!

We LOVE goodies!



  
Rosalie was 5 november jarig en mocht 29 kaarsjes uitblazen.
Ze is goed verwent met onder andere haar favoriete champagne!



Heb jij al een must-have t-shirt van OKE by me?
De fashion t-shirts zijn een groot succes en ook de WFL meiden lopen in de shirts.
Shop de OKE by me t-shirts hier

Onze prachtige stagiaire Ilona laat zien hoe je een OKE by me t-shirt kunt combineren.
Shop OKE by me hier

LOVE today's look!

Alle mama's opgelet!
Bij besteding van minimaal €50 aan Wear for Love meisjeskleding
ontvang je een waardecheque cadeau t.w.v. €25!



Tot volgende week!

With Love,

Danie & Roos





1 opmerking:

  1. Happy b'day Rosalie...... ;-)
    Wat een leuk t-shirt draagt de stagaire.

    Fijne dag.....

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen