woensdag 28 augustus 2013

Meet the new WFL girls Ilona & Nienke!

Deze week zijn de nieuwe stagiaires Ilona & Nienke begonnen aan hun stage in de fashion bij Wear for Love. Natuurlijk gaan jullie nog heel veel van hun zien de komende maanden dus zullen Ilona en Nienke zich aan jullie voorstellen.

De eerste dag bij Wear for Love... Inlezen!


Meet Ilona!
Vanaf Augustus ben ik begonnen als fulltime PR, Marketing & Sales stagiaire bij Wear for Love. Ik ben 23 jaar en studeer Modemanagement aan TMO hogeschool. Mijn fashion obsession gaat door naast mijn studie en stage bij WFL. Het liefst shop ik iedere dag en volg ik de laatste modetrends. Daarnaast hou ik heel erg van gezelligheid, lekker eten en cocktails drinken. Ik hoop leuke contacten op te bouwen tijdens mijn stageperiode en een goede, gezellige bijdrage te leveren.

Likes
Sushi, High Heels, Festivals, Zomer, Cocktails

Dislikes
Spruitjes, Vroeg opstaan

Facts
Style: Vrouwelijk met een edgy touch
Fashion obsession: Kleding en High heels
Beauty obsession: Nagels gelakt met een leuk kleurtje
Favourite Wear For Love item: Nikkie Knit Dress, Shop hier!

Favourite shopping area: Rotterdam en Amsterdam
Favourite Vacation: Strandvakanties en Verre reizen
Favourite city: Milaan


 Meet Nienke
 Vanaf 26 augustus ben ik begonnen aan mijn stage periode bij Wear for Love. Ik ga me bezig houden met de grafische aspecten bij Wear for love en mij erg verdiepen in het stijlen van de online fashion boutique.
Ik ben 22 jaar en woon in Tilburg samen met mijn vriend. Ik studeer in Rotterdam aan de academie Artemis voor mode, interieur en media. Ik ben erg graag bezig met de laatste trends en ontwikkelingen binnen deze vakgebieden.
Mijn dagelijkse inspiratie haal ik vaak uit fashion magazines en mode blogs.

Likes
Shoppen, Fashion magazines, high wine, chocolade!!

Dislike
Te strakke broeken, konijnenbont en de winter

Facts
Style: Prachtige kleding combinaties van designerkleding gecombineerd met Zara of Mango en Nelly kleding
Fashion obsession: Micheal kors, tassen
Beauty obsession: Lange lokken en zwarte lange gekrulde wimpers
Favourite Wear for love item: Giro great blazer van MBYM, Shop hier!

Favourite shopping area: Amsterdam, New York
Favourite vacation: Dominicaanse Republiek
Favourite city: New York



With Love,

Ilona & Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten